Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek

Door: robenfrancien

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

18 Mei 2012 | Nederland, Nederland

Het begint nu echt dicht bij te komen. De hele week liggen overal spullen klaar om mee te nemen. Maar hoe dichter het bij komt, hoe minder ik van plan ben om mee te nemen.We moeten het tenslotte allemaal iedere dag meedragen. Enneh...........een handwasje is tenslotte zo gedaan.
En als we de berichten mogen geloven, dan lijkt het toch redelijk weer te gaan worden!
De zin om op pad te gaan was er al, maar met de goeie weersverwachtingen, krijgen we er steeds meer zin in.
Morgen moeten we alle2 nog 1 dag werken, en ik voorzie dat ik morgenavond wel iets last ga krijgen van de gebruikelijke stress voor vertrek. Rob heeft daar veel minder last van. Het zal wel vrouw-eigenzijn.........die willen toch altijd dat het huis redelijk netjes achterblijft en maken zich voor een vertrek altijd overal toch wat drukker om. Rob snapt er ook niks van, dat ik de hele week al een beetje bezig ben met de voorbereidingen; Zaterdag avond is wat hem betreft vroeg genoeg.
Onze dagkaart voor de trein heb ik net geactiveerd, dus nu kunnen we niet meer terug; we vertrekken zondag naar Pieterburen.

Gr Rob en Francien

• 18 Mei 2012 - 19:06

Pa En Ma:

Het komt nu echt dichtbij. Als wij jonger waren zouden we dat ook graag doen. Succes.

• 18 Mei 2012 - 19:09

Hoi Rob En Francien:

Wens jullie heel veel plezier
    Hopelijk mooi weer,
    Een hele uitdaging hoor.

Groetjes Angelique

• 19 Mei 2012 - 06:45

Rita En Jessica:

Wij wensen jullie heel veel succes en plezier. En natuurlijk heel mooi weer en niet te veel blaren.We houden jullie reisverslag in de gaten.
    Groetjes Rita en Jessica.

• 19 Mei 2012 - 12:56

Max:

Spannend!

• 19 Mei 2012 - 13:06

Chantal:

Goeie reis,vergeet onderweg niet te genieten.Groetjessssss.

• 19 Mei 2012 - 13:19

Sonja M:

Rob en Francien,

Goede reis, succes en veel plezier.

Groetjes Freddie, Sonja en Kevin

• 19 Mei 2012 - 16:33

Colinda:

Hoi Rob en Francien,
    Een hele goede vakantie gewenst, met weinig regen en veel zon. Ik ben benieuwd naar jullie reisverslagen.
    Groetjes, Colinda.