weer thuis!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu weer thuis!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu

weer thuis!!

Door: robenfrancien

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

04 Juni 2012 | Nederland, Nederland

Het gewone leven is weer voor ons begonnen, we zijn weer aan het werk gegaan sinds vandaag.
Maar we kunnen terugkijken op een geweldige vakantie.
We haden er beiden hele hoge verwachtingen van ons "avontuur". Vlak voor vertrek, kwam bij mij wel even de twijfel, of het echt wel zo geweldig zou zijn, als dat ik verwachtte. Opeens zag ik ook op tegen het meezeulen van de rugzak. De eerste dag had ik daar ook wel wat moeite mee, maar al gauw had ik daar geen last meer van. Die rugzak was gewoon een deel van mij geworden, en geen last meer!! Ook het weer is ons byzonder goed gezind geweest, misschien wel eens te warm, maar daar klagen we niet over. Hoe is het mogelijk, dat je vakantie houdt in eigen land, en dan slechts (hooguit) 1 uurtje in de regen hebt gelopen. Dus toch niet voor niks de regenjassen en paraplus meegenomen, al was het maar voor dat ene uurtje!!
Het was dus echt afkicken na zo'n vakantie, tis zo lekker geweest, om heerlijk te kunnen genieten van de natuur. De Bed and Breakfast was geweldig, iedere keer anders, maar zo leuk!! Ook vonden we het leuk, om andere Pieterpad-lopers te spreken!
Dus volgens de boeken, hebben wij nu 47 kaartjes doorlopen,en 235 km minimaal afgelegd. Maar het is zo bevallen, dus we gaan ook voor deel 2; Dus dat is nogmaals 47 kaartjes doorlopen, en minimaal 257 km afleggen.
We hebben er nu al zin in!!!

Ook vonden we het hartstikke leuk, om reacties te krijgen op onze verslagen.
Tot later, bij ons volgende pieterpad-avontuur, dan op naar de St pietersberg in Maastricht
Rob en Francien

• 04 Juni 2012 - 18:41

Pa En Ma:

Heel goed gedaan hoor. We hebben genoten van jullie verhalen en heel veel succes alvast voor de volgende wandeling. Liefs.

• 04 Juni 2012 - 20:18

Esther:

hallo rob en francien
    petje af hoor!!
    wat een prestatie
    ik ben benieuwd naar jullie volgend avontuur
    gr esther

• 04 Juni 2012 - 20:54

Liliane:

het is leuk om even te weten wat je gedaan hebt vandaag.Ik ben benieuwd naar jullie volgende Pieterpad avontuur.groetjes

• 05 Juni 2012 - 16:45

Wim:

Fijn dat jullie een leuke tijd gehad hebben, nu weer veilig thuis zijn en al weer voorpret hebben voor de volgende keer!