Dag 1 - 765kilometer - Reisverslag uit Kempten, Duitsland van rob en francien - WaarBenJij.nu Dag 1 - 765kilometer - Reisverslag uit Kempten, Duitsland van rob en francien - WaarBenJij.nu

Dag 1 - 765kilometer

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

26 Mei 2013 | Duitsland, Kempten

Vandaag is het zover. Onze vakantie is echt begonnen. Het blijft natuurlijk nog erg spijtig, dat het lopen van het pieterpad niet door gaat. We hadden er zo veel zin in gehad!!! Maar met de vooruitzichten, is deze vakantie toch wat slimmer!
Tis toch apart, dat we al weken precies wist wat we mee zouden nemen, en dat dit allemaal in 1 rugzak zou passen. Nu we wisten, dat we een hele auto tot onze beschikking hebben, is deze ook afgeladen! In plaats van 1 extra broek,1 extra t- shirt (kort en lange mouw), fleecetrui, regenjas en gewoon jasje, heb ik nu een halve garderobe in mijn koffer zitten?!?!
Vandaag nog niks spectaculairs te melden, behalve dat het erg koud en nat onderweg geweest is. Het gezellige vakantie-reis-gevoel, met af en toe een broodje eten, of wat te drinken op een bankje op een parkeerplaats..................nee, dat was er niet!!!
Alleen de opluchting, dat we toch een goede keuze hadden gemaakt. Italie kan nooit zo erg zijn met het weer!!!
Vandaag dus 765 km afgelegd, niet te voet, maar met de auto!! Om 8 uur vertrokken, en om 16 uur hier in kempten aangekomen. Prima hotel kamer, lekkere bedden met een lekker MILKA chocolaatje er op, yammie. En vanavond heerlijk italiaans hier gegeten.............das om vast in de sfeer te komen!!!
Nu lekker slapen, en morgen na het ontbijt, gaan we al gauw de Oostenrijkse grens over, richting Italie!

• 27 Mei 2013 - 15:38

An Schouten:

Het weer wordt vast beter als gisteren. Hier vandaag goed. Wel veel wind en alles behalve warm. Maar we zijn gauw tevreden. Genieten jullie maar.

• 30 Mei 2013 - 18:53

Wim:

Leuk zeg! Een echte lente vakantie. Mix tussen winter en zomer. Zag net op het nieuws dat de skipistes in Frankrijk weer open waren.
    Veel plezier.