etappe 1, vorden-zelhem -19 km - Reisverslag uit Zelhem, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu etappe 1, vorden-zelhem -19 km - Reisverslag uit Zelhem, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu

etappe 1, vorden-zelhem -19 km

Door: francien

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

23 Mei 2014 | Nederland, Zelhem

Vandaag zijn we dan eindelijk begonnen aan deel 2van het pieterpad.
Gisteravond aangekomen bij onze eerste bed and breakfast in breda.na een gezellige avond bij kim en lennart, zijn we na het ontbijt, en met lunchpakket vertrokken met de bus naar het treinstation,alwaar wij de trein naar vorden hebben genomen. Al met al een hele onderneming voor ons, een reis van 2 1/2 uur .
Na een kopje kofffie zijn wij vertrokken, rond 12 uur. Was best weer even wennen met een rugzak, van toch bijna 8 kg!
Was wederom een prachtige wandeling, heerlijk kunnen genieten van de rust. En het weer was ons gunstig gezind. Slechts even te maken gehad met een flinke bui, maar toen waren wij in de gelegenheid om te schuilen in een boerenschuur. Regelmatig wel even een break gehouden, om even onze rugzak af te doen, en ons lunch pakket te nuttigen. Horeca zijn we vandaag pas tegengekomen in zelhem,onze eindbestemming. Hier waren wij rond half 5 gearriveerd. Toch een tocht van 19 km, dus een terras was wel verdiend. Heerlijk gezeten op de markt daar, gelijk maar wat gegeten, wat overigens erg lekker was, schnitzel en vispannetje, met gebakken aardappeltjes/frietjes en salade. Rond 7 uur onze b&b opgezocht, en hier zitten we nu na te genieten, en bij te komen van onze eerste dag!

• 23 Mei 2014 - 22:22

Pa En Ma:

Hallo jullie beiden, Heel leuk om jullie bericht te lezen. We konden weer helemaal mee wandelen.Gelukkig goed weer gehad en hier was het trouwens ook lekker. We zullen duimen voor het weer van morgen en zondag zit het wel goed.Ga lekker slapen en morgen weer een fijne dag gewenst. We waren trouwens blij met de app-jes.Liefs

• 24 Mei 2014 - 00:01

Esther:

hoi Francien
    Het was vandaag een heerlijke dag om te wandelen.En voor ons om te fietsen.
    Jammer dat je er niet bij kon zijn. Maar vakantie en wandelen met Rob is natuurlijk veel fijner.
    Fijne vakantie en geniet er allebei van.
    Liefs Esther

• 24 Mei 2014 - 09:54

Max:

Daar gaat ie weer!
    Geniet van de omgeving en de ervaring en veel mooi wandelweer toegewenst. Groetjes uit Amsterdam en hou ons op de hoogte (met foto's). Dan kan iedereen meegenieten. Ik kijk al uit naar het volgende verslag. Doei!!

• 24 Mei 2014 - 10:29

Angelique Van Den Broek:

Hoi.
    Echt Knap!!
    Veel plezier en succes!!!!
    Geniet er maar lekker van!

Groet Angelique

• 24 Mei 2014 - 10:49

Liliane:

Geniet van jullie tocht verder.
    Groetjes Liliane

• 25 Mei 2014 - 08:02

Esther De Zwart:

Hoi Francien,
    veel mooi weer en wandelplezier gewenst, Succes !
    groetjes Esther