etappe 4, millingen aan de rijn-groesbeek, 20 km - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu etappe 4, millingen aan de rijn-groesbeek, 20 km - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu

etappe 4, millingen aan de rijn-groesbeek, 20 km

Door: francien

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

26 Mei 2014 | Nederland, Groesbeek

Vanochtend na een uitgebreid ontbijt (vers gebakken brood/smoothies/eitje/joghurt en muesli), zijn wij tegen 9 uur vertrokken. Een beetje angstig ivm de slechte weersvoorspelling. Maar de dag begon goed, weer gingen wij op pad met onze jas/vest op de rugzak. Vandaag was de hele tocht geweldig mooi, en afwisselend;water en veel bossen, en leuke paden. Ook deze keer weer een stukje duitsland. Ondertussen heben wij de achterhoek, Liemers een Montfrland al gehad, en is dit het laatste stukjevan de gelderse Poort. Morgen komen we weer in eeen nieuwe streek terecht.vanmiddag begon de lucht toch serieus dreigend te worden, en begon het te donderen in de verte. Dit terwijl wij in niemandsland liepen. Wist niet dat ik zo snel kon lopen met een rugzak. Het was in ieder geval snel genoeg, zodat we tijdelijk onderdak hebben genoten in een koeienstal, net voordat de bui echt los barstte.om half 4 zijn wij bij onze b&b aaangekomen in groesbeek. De plek kon niet beter, direct aan het pieterpad. We hebben nu een verblijf in een apart staand huisje. Echt wel leuk! Nadat ik toch iets had gewassen, zijn we eerst naar het dorp gegaan, voor een hapje eten. Nadien toch nog ff buiten gezeten, maar op een gegevenmoment was dat toch koud.
Binnen was het ook niet echt warm, maar onze gastvrouw kwam nog met een kacheltje, en heeft gelijk de was nog even in de droger gedaan (wat die zou anders nooit droog zijn geweest voor morgen ochtend).
Al met al, weer een geweldige dag.
P.s. heb van kim een blarenkit gekregen, maar............ik kan melden, dat dit niet nodig is geweest tot t nu toe.

• 26 Mei 2014 - 21:41

Linda:

Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Het is vast prachtig. Hopelijl volgen nog veel van zulke b&b. Veel wandel plezier toewenst met veel zon. Grtjs linda

• 26 Mei 2014 - 21:47

Pa En Ma:

Hallo lieve wandelaars,

Leuk hoor,alweer een nieuwsbrief en zo lekker uitgebreid. Waar haal je de moed vaandaan om na zo'n wandeldag weer zo'n epistel te schrijven. Ik denk dat veel mensen het leuk vinden maar wij zijn er erg blij mee. Fijn dat jullie ondanks de slechte weersvoorspellingen toch zo'n mooie dag hadden. Zo zie je maar weer,positief denken en blijven.
    Leuk zeker zo'n privé huisje en lief dat je wasje werd gedroogd. Super toch zo'n gastvrouw.Fijn om te horen dat de blarenkit nog niet nodig was. Houden zó. Morgen weer een fijne dag gewenst en graag een droge!!!!!!!Hoewel jullie blij waren met de koeienstal zeker en de koeien vonden het wel gezellig?
    Straks welterusten en veel liefs.

• 26 Mei 2014 - 21:54

Jannie.:

Nou dat was een heel mooie dag en wat fijn dat jullie weinig buien hebben gehad.Hopen dat het morgen ook zo is. Hier heeft het het grootste gedeelte van de middag geregend.Het is inderdaad wat frisser geworden.Maar naWoensdag gaan we weer de goede kant op. Prettig dat je wasgoed gedroogd werd.Dus eigenlijk geen echte tegenvallers. Nou gaan jullie maar lekker zo door en hopen dat de regen meevalt.Ik blijf jullie volgen dus tot morgen maar weer.Liefs van mij en slaap lekker.