etappe 6, gennep-vierlingsbeek, 20 km - Reisverslag uit Vierlingsbeek, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu etappe 6, gennep-vierlingsbeek, 20 km - Reisverslag uit Vierlingsbeek, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu

etappe 6, gennep-vierlingsbeek, 20 km

Door: francien

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

28 Mei 2014 | Nederland, Vierlingsbeek

Vandaag na niet het beste ontbijt (was niet de perfecte b&b, kroeg er onder was wel leuk, eneen tv op de kamer was ook best fijn, maar daarmee waren de voordelen wel op!), zijn wij vertrokken in de regen. We gingen er vanuit dat deze dag iets beter zou zijn, dan de vorige dag, maar helaas niet waar......er kwam meer regen uit de lucht, en nu ook soms wat wind. Dus de regenjas kon deze dag niet uit, en we zijn desondanks toch nog wat nat en koud geworden.
Door deze omstandigheden, waren wij soms drukker met het ontwijken van de plassen, en ons pad te zoeken, dan dat wij konden genieten van de omgeving. Ondanks alles was het toch weer een mooie tocht, zeker het natuurreservaat Quin.
Bij Afferden zijn wij met de veerpont de maas overgestoken, en daarmee zijn we nu dus ook in de provincie Noord Brabant aangekomen.
Rond half 3 zijn wij aangekomen in vierlingsbeek, onze eindbestemming. Toen nog wat extra kilometers moeten maken, voordat wij een horeca gelegenheid hadden gevonden, die open was. In het dorp waren er 4 gelegenheden, waarvan 3 dicht, en deze ging om 16.00 uur dicht!!!
Na sluitingstijd hebben we nog wat extra kilometers moeten maken, voordat
We bij onze b&b(groeningen) van deze avond aankwamen. Een mooie boerderij, met prachtige kamer, wifi, koffie aanwezig, en een koelkast met bier/wijn/fris! En een nette propere badkamer en wc (beter dan de vorige dag).
Aangezien het nog steeds wat bleef motregenen, hadden we geen zin om ver weg te gaan om een hapje te gaan eten. We hebben daarom op de fiets in vierlingsbeek wat in de supermarkt gehaald, ook nog goed voor 4 km fietsplezier.
we gaan er vanuit, dat morgen beter gaat zijn.......1 paraplu al versleten.
Aangezien

• 28 Mei 2014 - 21:02

Pa En Ma :

Hallo lieve kinderen,

Dat was dus het dagje wel. Heel naar voor jullie hoor. Maar voor morgen ziet het er beter uit. Dat hadden we voor vandaag ook wel verwacht maar morgen is het zeker.Jammer van de paraplu,niet voor de paraplu maar stel dat er weer regen komt maar daar gaan we niet van uit dus.

Fijn dat jullie nu een mooie kamer hebben met alles erop en eraan. Geniet er maar lekker van en kom maar lekker bij na deze petdag. Maar gelukkig ondanks de regen toch nog wel wat genoten.

Slaap lekker en veel liefs.

• 28 Mei 2014 - 21:59

Jannie:

Hoewel ik op de hoogte was hoe het jullie vandaag is vergaan nog even een groetje.Ik heb veel aan jullie gedacht en ben blij dat je nu weer een fijne slaapplek hebt.Ga er vanuit dat het morgen een stuk beter zal zijn en de dagen erna heel goed. Dat hebben jullie nu wel verdiend.Voor straks slaap lekker en morgen een mooie dag. Liefs van mij.

• 28 Mei 2014 - 22:09

Wim:

weer een ervaring rijker/natter.
    elke dag dichter bij het doel.
    succes!

• 28 Mei 2014 - 22:17