etappe 10, swalmen-montfort, 24 km - Reisverslag uit Montfort, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu etappe 10, swalmen-montfort, 24 km - Reisverslag uit Montfort, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu

etappe 10, swalmen-montfort, 24 km

Door: francien

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

01 Juni 2014 | Nederland, Montfort

Vandaag om 9uur vertrokken, nadat we hadden ontbeten met onze gastvrouw en gastheer. Het was een prima b&b.
We zijn vandaag weer een nieuwe streek ingegaan, het roerdalslenk. En wat weer betreft, super wandelweer met regelmatg zon,Wederom een geweldig mooie omgeving en weer gevarieerd. Om 16.00 uur montfort bereikt, en eerst daar op het terras gezeten, voordat we naar onze b&b gingen. Als voordeel had deze al, dat het dicht op de route zat. Maar sowieso was dit de beste b&b tot nu toe.
Wat een hartelijke ontvangst, door onze gastheren, we kregen gelijk pantoffls toegereikt, en mijn rugzak werd naar boven gedragen.
Daarna eerst nog een drankje in de tuin, en om 7 uur zouden we beginnen met het diner:let wel, een uitgbreid diner, soep/salade/wilde zalm/dessert.
Al met al hebben we tot bijna 10 uur gegeten, tussen door even voor een pauze nog in de tuin gezeten.
Al met al een geweldige avond, met geweldige mensen.
Morgen ochtend nog een ontbijt hier, en dat belooft vast ook weer wat goeds, er is met al een roerei beloofd!!!

• 01 Juni 2014 - 23:08

Max:

Klinkt prima! Nog eventjes doorzetten nu, het eind is in zicht. Straks kun je pochen met een grote prestatie waar de medemens jaloers op kan zijn. Liefs!

• 02 Juni 2014 - 09:55

Pa E Ma:

Hallo dappere wandelaars,

Dat was een positief bericht zeg. Leuk hè als je zó hartelijk wordt ontvangen. En zó heerlijk hebt gegeten. Het zag er op de foto ook erg lekker uit. Jullie zijn alweer benieuwd naar het ontbijt natuurlijk. Geniet er maar lekker van.
    Het is inmiddels alweer maandag want gisteravond heb ik jullie bericht niet meer gelezen;we waren al naar bed.
    Een mooie wandeling gewenst,het weer belooft goed te worden. Nu nog de laatste loodjes.Dapper hoor.
    Liefs.

• 02 Juni 2014 - 21:01

Jannie :

Nou dat was een leuke ontvangst.Ook ik had gisteren niet gewacht op jullie mailtje stond er niet zo vroeg op.Ik hoop dat de laatste twee dagen mooi En zonder regen verlopen.Dan kunnen jullie weer terugkijken op een mooi avontuur.Ik blijf jullie nog even volgen. Slaap lekker en veel plezier morgen.Liefs uit Wijk.