etappe 8, swolgen-venlo (tegelen), 29 km - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu etappe 8, swolgen-venlo (tegelen), 29 km - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu

etappe 8, swolgen-venlo (tegelen), 29 km

Door: francien

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

30 Mei 2014 | Nederland, Tegelen

Vandaag wakker geworden, met de zon. Wat is dat na een paar regendagen toch weer genieten. Etappe van vandaag was weer varierend. Veel door bos, waarbij het natuurreservaat schuitwater erg mooi was. De combinatie van bos en water, met plankiers er door is prachtig. In grubbenvorst weer eens lekker op het terras kunnen zitten, voordat we de maas over gingen met de veerboot, voor het enorme bedrag van 20 eurocent per persoon!!
Onderweg ook nog een zitje gezien, waar een koelbox bijstond, en een tupperdoos, met van alles wat (koek/mars/chips/drinken) daarbij stond dan een spaarvarken. Een briefje erbij, dat iris aan het sparen was voor Lego, en een prijslijst (met hele schappelijke prijzen). We hebben wat gepakt, en nog wat extra sponsor geld in het varken gedaan. Geweldig is zo iets toch?!
We hebben ook een heel stuk langs de maas gelopen (de zogenaamde maascorridor), tot aan venlo.
Onze bed en breakfast lag een stuk onder venlo, dat is voor de etappe van morgen dus wel prettig. Maar dat betekende voor vandaag een etappe van 21km, + 2 km vanmorgen vanaf onze b&b, en vanavond nog eens 6 km naar de b&b van vanavond. Deze b&b is echt de minste tot nu toe, en we zullen niet rouwig zijn, als we morgen vertrekken!

• 30 Mei 2014 - 20:57

Jannie:

Zo dat was een behoorlijk eindje vandaag.Wel fijn dat het weer dan mee zit,en ja deB&B is elke dag weer een verrassing.Maar morgen in elk geval weer goed weertje.Ik hoop dat jullie toch een beetje lekker slapen want dat heb je wel nodig.Een hele mooie dag morgen en ik kijk weer uit naar jullie berichtje.Veel liefs en groetjes uit Wijk.

• 30 Mei 2014 - 21:35

Pa En Ma:

Heerlijk dat jullie vandaag weer een lekkere wandeldag hebben gehad en een mooie. Dat de B&B wat minder is daar komen jullie wel over heen. Morgen weer iets anders. Dat is het leuke aan zo iets. Slaap maar lekker straks en wij kijken weer naar jullie vgl. bericht uit.
    Liefs

• 30 Mei 2014 - 21:37

Max:

Gaat lekker luitjes! Blij voor jullie dat het weer wat beter is. Ik zie dat er zelfs dino's in die omgeving zitten. Da's nooit saai dan. Succes morgen en bedankt voor het verslag weer. Xx