etappe 7, vierlingsbeek-swolgen,24 km - Reisverslag uit Swolgen, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu etappe 7, vierlingsbeek-swolgen,24 km - Reisverslag uit Swolgen, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu

etappe 7, vierlingsbeek-swolgen,24 km

Door: francien

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

29 Mei 2014 | Nederland, Swolgen

Vandaag na het ontwaken de gordijnen open gedaan, en wat zagen wij tot onze verbazing...............regen!!!!! Om toch bijna somber van te worden, maar dat is natuurlijk niet gebeurd.. Na het ontbijt vertrokken, eerst nog 2 km moeten lopen naar ons begin punt (deze etappe was eigenlijk 21 km). De regen was slechts motregen, en is vergelijking met de vorige dag, hadden we het best redelijk goed vandaag. Af en toe hield het zelf helemaal op met regenen. Vandaag was weer een mooie tocht, langs kapelletjes , bossen,, en duingebied. Helaas kom je onderweg weinig horeca tegen. We waren om 9 uur vertrokken, en pas om een uur of 2 hebben we een stop kunnen maken voor wat te drinken, (en voor de wc). Uiteindelijk rond half 5 ons einddoel (swolgen) bereikt, toen overigens wel in een redelijke regenbui (dit terwijl heel nederland het vlgs ons droog had......hopelijk is dit nu echt de laatste regenbui geweest. Het eerste (en ws enige) eetgelegenheid in swolgen zijn we ingegaan, en we hebben ons zelf verwend met een lekker menu.
Rond 7 uur vertrokken, voor nog zeker een extra kilometer, voordat we bij onze b&b aangekomen waren . Ondertussen wordt mijn was gewassen, en kan ik die morgen weer droog en schoon meenemen. (Wassen zoals vorige keer is deze keer moeilijk, tis een probleem om het dan droog te krijgen.).
Ondertussn van de 13 etappes, hebben we er al 7 gelopen; van de 257 pieterpad-kilometers zijn er al 131 km afgelegd. Dus ruim over de helft van het tweede deel!

• 29 Mei 2014 - 21:40

Pa En Ma:

Hallo lieverds,

Ondanks het petweer toch nog een redelijk positief bericht.We hadden van jullie ook niet anders verwacht. Wel fijn dat het weer tenminste een ietsie pietsie beter was als gister. Een mens is toch gauw tevreden als het een beetje tegen zit,niet? Maar na vandaag is het echt afgelopen met de regen hoor en gaat het weer alleen maar de goede kant op. Dus dan wordt het weer genieten!!!

Als jullie morgen de gordijnen openschuiven zie je geen regen, ZEKER WETEN.

Jullie hebben zeker een leuke B & B, zodat zelfs de was draait?

Geen blaren, want als je schoenen nat worden is dat niet fijn en kan dat zo maar gebeuren.

Straks lekker slapen en liefs van ons.

• 29 Mei 2014 - 21:40

Angelique Van Den Broek:

Balen dat weer!
    Maar de voorspellingen komt nu weer helemaal goed!!
    Succes!!

• 29 Mei 2014 - 23:36

Martina:

He jammer van de regen!
    Maar nu geven ze toch weer zeker paar dagen goed weer af hier,
    hoop bij jullie ook hoor.
    Nog 6 dagen lopen dan.
    Succes voor de laatste dagen.
    Groetjes Martina