etappe 2, zelhem-zeddam 20 km - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu etappe 2, zelhem-zeddam 20 km - Reisverslag uit Zeddam, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu

etappe 2, zelhem-zeddam 20 km

Door: francien

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

24 Mei 2014 | Nederland, Zeddam

Na dat we een lekker ontbijt hebben genuttigd, heerlijk in de tuin van onze B&B zijn wij tegen half 10 vertrokken. Gisteren leek het of wij de enige wandelaars waren, maar vandaag (tis weekenddag!), waren er toch meerdere wandelaars. Echter het blijft genieten van de rust, en een geweldige mooie omgeving. Ook het weer was prima, niet de extreme temperaturen zoals 2 jaar geleden, maar toch perfect vandaag. Rond een uur of 1 zouden wij een sluisje oversteken, maar het was zo n heerlijk plekje,dat we 1 uur aan de waterkant hebben gezeten. Rob met zijn hengel , en ik heerlijk languit in de zon.
De etappe van vandaag zou eigenlijk eindigen in Braamt, maar omdat we daar geen overnachtingsadres konden regelen, hebben we wat moeten afwijken van de route. Braamt zijn we dus niet ingegaan, zoals de route wel aangaf, maar we zijn wat verder doorgelopen naar zeddam. Dit dorp was duidelijk wat groter dan braamt, maar van een grote stad /dorp kon je hier nog steeds niet spreken. Wel nog heerlijk op een terras gaan zitten om kwart over 4, nadat we er 20km op hadden zitten. Gelijk nog maar wat gegeten, en om 6 uur richting onze b&b gegaan. Was meer een pension, met 6 kamers. Onze kamer was niet groot, maar wel een eigen wc en douche. Beneden kon je gebruik maken van de kamer, en de tuin. En dat was laatste was heerlijk. Op dit moment zitten we dus nog buiten.
Morgen gaan we er weer tegen aan, dan voor een redelijke lange etappe.

• 24 Mei 2014 - 21:21

Pa En Ma:

Hallo wandelaars,
    Dat was dus weer een dag genieten. Heerlijk dat het weer zo mee speelt. Voor maandag en dinsdag is het misschien wat minder maar dat duurt nog even en dan kan er weer veel veranderen. Eerst komt morgen nog en dat ziet er prima uit. Slaap lekker staks en wandel ze ,morgen. Liefs en x

• 24 Mei 2014 - 21:41

Jullie (schoon)moeder.:

Erg leuk om jullie verslag te lezen,gelukkig een mooie dag dat is fijn.Leuk die foto,s ook.Hier was het ook goed weer heb vanmiddag buiten zitten lezen.Ik hoop dat het weer mee blijft zitten maar dat blijft afwachten.Nou een mooie dag morgen en voor straks welterusten.Ik kijk weer uit naar jullie berichtjes.Groetjes en liefs uit Wijk.

• 24 Mei 2014 - 22:21

Max:

Leuk verslag met leuke fotos. Ik kijk alweer uit naar het volgende. Loop ze en liefs uit Amsterdam.

• 24 Mei 2014 - 22:36

Lennart En Kim:

Leuk verslag weer! Hebben jullie ook nog iets gevangen vandaag? Welterusten en veel wandelplezier morgen!