etappe 3, zeddam-millingen aan de rijn, 25 km - Reisverslag uit Millingen aan de Rijn, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu etappe 3, zeddam-millingen aan de rijn, 25 km - Reisverslag uit Millingen aan de Rijn, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu

etappe 3, zeddam-millingen aan de rijn, 25 km

Door: francien

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

25 Mei 2014 | Nederland, Millingen aan de Rijn

Vandaag kunnen we terug kijken op een geweldige mooie dag, wat weer betreft. Onze bed and breakfast heeft een geweldige tuin, met lekkere zitjes, en tamme kip. En we konden naar wens ons voorzien van koffie en drank. Dus vanaf 18.00 uur tot aan nu, bijna 10 uur hebben wij lekker hier in de tuin gezetten.
De etappe van vandaag was best behoorlijk pittig, qua afstand, en de hoge temperatuur. Maar we klagen niet hoor!!
Eerste deel van de etappe was geweldig mooi, we hebben de eerste echte bergen (heuvels) gehad, door heel bosrijk gebied. We zijn de grens gepasseerd, en hebben in een stuk duitsland gelopen .Het tweede deel van minder. Hebben een lange tijd over een druke dijk moeten lopen langs de boven rijn. Dat betekende , dat we continu op onze hoede moesten zijn voor het overige verkeer.. eigenlijk dus een saai, lang stuk, dat eindigde met een boottocht met een kleine veer pont, voor voetgangers en fietsers. Dat was dan wel weer leuk, en aan de overkant gekomen, hadden wij ook het einddoel van de dag weer gehaald !! Vanmorgen dus tegen half 10 vertrokken, en uiteindelijk rond half 5 onze eindbestemming gehaald.Ondertussen dus ruim 60 km in de benen, en dat alles zonder problemen!!

• 25 Mei 2014 - 22:15

Pa En Ma:

Hallo alle twee,

We zaten al naar jullie bericht uit te kijken.Maar jullie zaten lekker in de tuin,begrijpen we nu. Gelijk hebben jullie.Ja,zo'n stuk lopen op een weg met verkeer is niet fijn en al helemaal tvoor jullie. Jullie zien graag natuur. Maar jullie bed en breakfast is dus weer helemaal oke.En géén voet problemen gelukkig,nou dan komen die niet meer hoor. Hopen op goed weer morgen en voor straks welterusten.Liefs en xxx

• 26 Mei 2014 - 10:59

Oma Jannie.:

Nou fijn dat het weer een geslaagde dag was.Over een dijk lopen is minder.Ik heb gisteren met Paul even gekeken hoe jullie lopen hij had gelijk dat het een stukje door Duitsland ging.Ongemerkt gaat het hard.Ik ben gisteren vroeg naar bed gegaan vandaar dar ik nu pas reageer.Ik hoop dat het vandaag met het weer meevalt.Jullie zijn alweer opweg natuurlijk .Ik zou zeggen een mooie dag liefs van mij en ik denk aan jullie.

• 27 Mei 2014 - 07:53

Wim:

Zeker wel mooi daar en in Millingen ook een hele kluwe van bunkerbedrijven.
    Geniet ervan!