Het aftellen is nu begonnen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu Het aftellen is nu begonnen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu

Het aftellen is nu begonnen

Door: robenfrancien

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

22 April 2012 | Nederland, Nederland

Hallo,

Ja, nu begint het dus echt op te schieten. De plannen om het Pieterpad, althans het eerste deel, te lopen hebben we al een tijdje. Afgelopen maand hebben we al ruim 140 km in de benen.........en nu gaan we echt aftellen.We zijn wel erg blij, dat het nu slecht weer is, des te groter is de kans, dat er in mei niet ZO VEEL regen meer kan vallen, want dat kunnen we niet gebruiken.
Het plan is, om zondag 20 mei met de trein naar Pieterburen te gaan. Maandag 21 mei beginnen we dan met de eerste etappe. We hopen in die 2 weken Vorden te bereiken, dat moet te doen zijn,dat is ruim 200 km.

Groetjes Rob en Francien

• 22 April 2012 - 19:59

Lennart En Kim:

Leuk dat jullie nu een website hebben. We zullen jullie volgen tijdens jullie wandeling.

Groetjes,

Lennart en Kim

• 22 April 2012 - 20:18

Pa En Ma:

We vinden het zó leuk en zullen jullie als het zo ver is op de voet volgen.

• 22 April 2012 - 20:19

Angelique:

Hoi Rob en Francien

Leuk, zo kunnen we jullie goed volgen.
    Succes met de voorbereiding.
    Leuke uitdaging hoor!!

Vele groeten Angelique

• 23 April 2012 - 07:25

Rita En Jessica:

Hartstikke leuk,we houden jullie in de gaten.Heel veel succes en we hopen natuurlijk met jullie op beter weer. Want als jullie goed weer hebben ,dan hebben we het in zeeland waarschijnlijk ook.Groetjes rita en jessica.

• 23 April 2012 - 10:03

Sonja:

Hoihoi,

Wat leuk. Ik heb jullie toegevoegd aan mijn favorieten. Ga, natuurlijk, alles volgen he. Veel succes en toitoitoi.

• 24 April 2012 - 16:34

Max Van V.:

Harstikke spannend! Alvast succes en ik lees hier jullie verslagen wel.

• 18 Mei 2012 - 17:38

Angeliek:

Hoi Rob en Francien,

Veel succes de komende weken.
    Volgens de buienradar wordt het lekker weer(rond de 20 graden,dus ideaal wandelweer).

Groetjes Angeliek