dag 4 - Reisverslag uit Mallnitz, Oostenrijk van rob en francien - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Mallnitz, Oostenrijk van rob en francien - WaarBenJij.nu

dag 4

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

14 September 2012 | Oostenrijk, Mallnitz

Vandaag weer een heerlijke dag gehad. We werden wakker met een strak blauwe lucht en de Zon!Wel nog een koude wind! De gondel hier in Mallnitz was vandaag weer in bedrijf (weliswaar voor de laatste dag), dus na ons ontbijt zijn we naar de parkeerplaats gereden. In eerste instantie was het eigenlijk best wel koud, en hadden we spijt dat we geen mutsen en handschoenen bij ons hadden. Maar toen we met de gondel om kwart voor 11 aankwamen boven bij de Ankogel, bijna 2000 meter, leek het een heel andere wereld. Ongelofelijk , hoe lekker het daar boven was, volop in de sneeuw, en zo aangenaam van temperatuur door de volle zonneschijn, en geen wind!! Dat was echt genieten!! In de dikke sneeuw (soms zo dik,dat we tot onze knieen inzakten!) zijn we langzaam gaan afdalen, met regelmatig een tussenstop voor het nuttigen van ons lunch-pakket. Gisteren hadden we al genoten, maar dit van vandaag was echt op en top genieten. Zo onbeschrijflijk heerlijk om zo af te dalen, met dit schitterende weer, de mooie plekjes en een lekker lunch pakket. Om 14 uur waren we terug bij het dal-station, waarbj we even hebben gezeten op het zonnige terras, waarbij ik toch een aperol spritz moest proberen (dit op aanraden van kim!), Lekker hoor! Tegen half 4 weer terug op hotel, waar we nog 2 uur heerlijk buiten op het terras hebben gezeten. Onnodig om te zeggen, dat we genoten hebben! Zometeen weer naar beneden voor ons avond-eten. We hebben altijd een keuze-menu (vegaterisch of gewoon), en om geen risico te nemen, nemen we elk een ander menu. Tot nu toe, waren beide keuzes altijd goed. Vandaag is het een spinazie/kaas quiche, en iets met Rundvlees met broccoli .