dag 17 - Reisverslag uit Hasle, Zwitserland van rob en francien - WaarBenJij.nu dag 17 - Reisverslag uit Hasle, Zwitserland van rob en francien - WaarBenJij.nu

dag 17

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

27 September 2012 | Zwitserland, Hasle

Vanmorgen zijn we eerst naar de bakker gegaan, voor wat lekkere broodjes; nussgiphili etc, en toen zijn wij vertrokken. Deze keer naar een nieuwe omgeving voor ons; de andere kant van het dal. Iets voorbij Roomos, hebben wij onze auto geparkeerd bij Holzwegen (1000 mtr) , en om half 11 liepen wij daar weg, richting de Napf (1400 mtr). Wederom was het weer een mooie wandeling, regelmatig behoorlijk steil.Ook wel eens leuk om van deze kant op Heiligkreuz te kijken! Het weer was overwegend zonnig, maar wel een koude wind! Boven bij de Napf hebben we de inwendige mens verzorgd, voor Rob lekker frietjes, en voor mij Kaffee amaretto met slagroom!!Yammie. Om 15.00 uur waren we weer terug bij de auto, toen toch even over Heiligkreuz gereden. En met weemoed de goeie herinneringen opgehaald, we hebben daar toch altijd erg genoten!!! Nadat we nog wat boodschappen hadden gedaan bij de coop, zijn we terug gereden naar onze B&B! Het zonnetje scheen heerlijk op het balkon, en we hebben daar nog heerlijk even genoten van de warme zon! Nog 1 nachtje, en dan gaan we het berg-landschap verlaten. Tis nog niet helemaal zeker, of we nog even naar Luzern gaan en daarna evt een overnachtig doen, iets over de zwitserse grens, of dat we toch gelijk door gaan naar huis. Ligt natuurlijk ook een beetje aan het weer.