dag 8 - Reisverslag uit Mallnitz, Oostenrijk van rob en francien - WaarBenJij.nu dag 8 - Reisverslag uit Mallnitz, Oostenrijk van rob en francien - WaarBenJij.nu

dag 8

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

18 September 2012 | Oostenrijk, Mallnitz

Vandaag weer een heerlijke dag gehad, deze keer wat minder spectaculair. Het was om te beginnen een geweldige dag, strak blauwe lucht met volop zon. De kuitjes en de bovenbenen waren wat gevoelig, na al die wandelingen van de afgelopen dagen, dus we wilden het wat rustiger aan doen. We zijn dus naar Seeboden aan de Milltstater See gereden, hebben daar eerst aan terras een kop koffie gedronken. Daarna zijn we naar Milltstat gelopen, ook nog ruim 6 km, en dat helaas niet op onze bergschoenen. Daar wilden we eigenlijk de rondvaartboot pakken om 13.30, voor een grote tocht over het meer, maar de boot zat zo vol op de buitendekken………..en binnen zitten was geen optie voor ons met het geweldige lekkere zonnige weer. Dus we kozen er voor om op een heerlijk terras aan de See te gaan zitten, waar lekkere lounge sets stonden…………genieten dus!! Aangezien we niet nogmaals 6 km wilden lopen, zijn we tegen 15.00 uur weer naar de opstapplaats gegaan van de rondvaartboot, die zou ons dan met een ½ uur weer terug brengen naar Seeboden. En dat was heerlijk even met dit fantastische weer, de boot was vol, maar we hadden toch een lekker plekje boven op dek, waar we konden staan. En we stapten uit vlak bij onze auto, geweldig. Daarna naar hotel gereden, daar nog even lekker in de zon kunnen zitten. Net weer heerlijk gegeten. We zijn nu bijna een week hier, maar we hebben tot nu toe altijd lekker gegeten!

Nu alleen afwachten wat het weer van morgen gaat brengen; de vooruitzichten zijn nl voor morgen niet zo geweldig. Het kan dus alleen maar meevallen. Maar we klagen niet hoor! Zijn nu morgen hier alweer een week, en we hebben het tot nu toe geweldig getroffen!