dag 9 - Reisverslag uit Mallnitz, Oostenrijk van rob en francien - WaarBenJij.nu dag 9 - Reisverslag uit Mallnitz, Oostenrijk van rob en francien - WaarBenJij.nu

dag 9

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

19 September 2012 | Oostenrijk, Mallnitz

Vandaag ondanks de regen een heerlijke wandeling gemaakt. Al met al zijn we ruim 4 uur weg geweest, en dat terwijl we van zin waren om maar dicht bij het hotel te blijven!?! Het was een serieuze klim, met weer tricky stukjes. Het weer viel eigenlijk nog wel mee, behalve dan het laatste uurtje, toen kwam er toch serieus regen uit de lucht. Al met al een heerlijke dag, goed dat we om 15 uur weer thuis waren. Regenjassen waren vandaag in ieder geval niet voor niks meegegaan/aangedaan.

Straks weer lekker eten, we krijgen vandaag patat!!!

En misschien nog nog een biljartje doen. We hebben hier nl sinds gisteren een biljart tafel/kamer ontdekt. Das ook niet gek!! We zijn hier ondertussen een week, heerlijk dat we nog een week te gaan hebben, we vermaken ons enorm!