dag 16 / vertrek uit Oostenrijk - Reisverslag uit Hasle, Zwitserland van rob en francien - WaarBenJij.nu dag 16 / vertrek uit Oostenrijk - Reisverslag uit Hasle, Zwitserland van rob en francien - WaarBenJij.nu

dag 16 / vertrek uit Oostenrijk

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

26 September 2012 | Zwitserland, Hasle

Vandaag eerst de auto verder gepakt, en daarna zijn we gaan ontbijten. Deze keer hoefden we geen lunchpakket klaar te maken, dus alle tijd om nog eens lekker te ontbijten! Om kwart over 9 reden we weg. Het zal naar zwitserland slecht 550 km zijn. Niet zo veel kilometers, maar wel over wegen, waar je niet hard kon rijden. En toen we eindelijk op de snelweg kwamen, waren er zoveel wegwerkzaamheden, dat we daar ook telkens van het gas af moesten! Dus het werd een hele lange rit, wat tijd betrof! We vertrokken met redelijk weer, nadien werd het heel slecht, maar later is toch de zon gekomen. We hadden het niet echt in de gaten, maar bij onze volgende tussenstop, was het echt even genieten van de warmte van de zon!! Goed 5 uur kwamen we aan bij wolhusen, eerst nog even gauw wat boodschappen gedaan, en toen op naar ons B&B in Hasle. Het is een keurige nette kamer, met balkon. Als de vooruitzichten goed zijn, kunnen we daar van de zon gaan genieten! Ondertussen nog wat rondgeneusd in folders die hier liggen. En waarschijnlijk weten we al wat we morgen gaan doen!!