dag 18, weer naar huis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu dag 18, weer naar huis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu

dag 18, weer naar huis

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

18 September 2012 | Nederland, Nederland

Vanochtend toch besloten, ondanks het mooie weer, om naar huis te gaan. Na 18 dagen (zo lang zijn wij nog nooit op vakantie geweest!!), krijgen we dan nu ook wel zin, om weer naar huis te gaan. We hadden ook wel langer weg willen blijven, maar als je weet, dat je weer naar huis moet, dan wil je ook wel weer graag! We kijken wel terug op een geweldige vakantie; prima weer, fantastische wandelingen, geweldige omgeving. We hebben heel veel gelopen, zowel berg op, als berg af! Daardoor hebben we geen km gemaakt, maar in deze 2 weken (ruim), hebben we toch wel tegen de 100 km alsnog afgelegd!

Kortom, het was weer een SUPER VAKANTIE! We hebben echt enorm genoten, en kijken er met plezier op terug!