dag 6 sleen-coevorden 21km - Reisverslag uit Coevorden, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu dag 6 sleen-coevorden 21km - Reisverslag uit Coevorden, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu

dag 6 sleen-coevorden 21km

Door: robenfrancien

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

26 Mei 2012 | Nederland, Coevorden

Vandaag zijn wij om half 9 vertrokken vanuit sleen.Het weer was weer buitengewoon goed, zonnig en nog behoorlijk warm. Het was vandaag een stuk, waarbij veel over verharde wegen werd gelopen. Deze keer niet veel afwisseling, wel heel veel vergezichten, en een paar stukken langs het water. Doordat wij vandaag bijna geen onverharde paden hadden, liep het veel heel erg vlot; om half 2 waren wij al in coevorden. Bij het eerste terras zijn wij toen maar lekker gaan zitten, en hebben weer genoten van een heerlijk (wit) biertje, en een lekker broodje. We zaten in de gezellige winkelstraat van coevorden. Later kwamen bij ons nog 2 (ondertussen bekende) mede pieterpad wandelaars bij ons zitten. We hebben het daar uitgehouden tot tegen 4 uur. Zijn toen eten bij de AH wezen halen, en gingen toen op weg naar ons B&B van deze dag. Deze zat nog een eindje op de route van de volgende dag. Wij kwamen in een luxe wijk terecht, en uiteindelijk kwamen we bij Klooster 33 terecht, een geweldig groot huis, met nog een grotere tuin. Zo groot, dat je er een rondwandeling kon maken, en het leek of je met een stuk van het pieterpad bezig was, ongelovelijk! We werden weer gastvrij ontvangen! Nadat ik had gedouched, en gelijk de was had gedaan en opgehangen in de tuin, hebben de rest van de avond heerlijk in tuin gezeten en nog wat rondgewandeld daar! Nu nog ff genieten, want we hebben een geweldige avond buiten, en straks lekker naar onze kamer. Er is voor mij een speciaal voetenbad/massage apparaat neergezet, dus straks ga ik mijn voeten even lekker vertroetelen, want die verdienen dat. Ze hebben toch al heel wat werk verzet. Ondertussen al dik 130 km gelopen.

• 26 Mei 2012 - 20:47

Pa En Ma:

Fijn,vanavond weer een bericht. Het is zo leuk om jullie belevenissen te lezen. Dit is toch wel een heel andere vakantie als normaal. Maar jullie doen het geweldig.Petje af hoor. Wij zijn net thuis.Waren uit eten in Hulst. Heel gezellig gehad en een heerlijk ijsje gegeten. En nu is het nog een prachtige avond. Voor straks welterusten en morgen succes. Veel liefs en x

• 26 Mei 2012 - 20:48

Pa En Ma:

Leuke foto's trouwens

• 26 Mei 2012 - 22:22

Max:

Mooi om te horen dat alles weer gesmeerd verlopen is (zowel de reis als de broodjes). Leuke foto's en genieten! Tot volgende keer. Liefs.

• 27 Mei 2012 - 08:49

Wim:

Mooie omgeving en prachtig weer hebben jullie. En dan regelmatig op de achtergrond nog een groter trekker. Volop genieten maar!

• 27 Mei 2012 - 17:18

Angelique:

Echt knap van jullie.
    Leuk iedere keer jullie verslag te lezen.
    En echt, leuke foto's.
    En met dit lekkere weer, echt genieten.

Nog veel plezier! Succes!

• 27 Mei 2012 - 20:50

Monique:

Jullie zijn goed bezig hoor, wat fijn dat jullie zo genieten.
    Leuk om het zo te volgen.
    Nog veel wandelplezier. Groetjes