dag 11 - Reisverslag uit Mallnitz, Oostenrijk van rob en francien - WaarBenJij.nu dag 11 - Reisverslag uit Mallnitz, Oostenrijk van rob en francien - WaarBenJij.nu

dag 11

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

21 September 2012 | Oostenrijk, Mallnitz

Vandaag weer wakker geworden met het zonnetje! We wilden het vandaag rustig aandoen, en een beetje genieten van het mooie, zonnige weer. Na het ontbijt zijn we vertrokken naar Ferlach, 15 minuten rijden, om daar na de Raggaschlucht te gaan. Een adembenemend schouwspel van het water en de daarbij behorende natuurkrachten. Via houten paden en trappetjes konden wij dit aan de binnenkant van een bergkloof bewonderen! Wel af en toe wat tricky, met hele diepe afgronden, en glipperige trappen. Maar zeker de moeite waard. Met dit alles,en een terugweg door het bos, waren we ongeveer 2 uur zoet. Daarna nog even naar Mallnitz zelf gegaan, hebben toen ook nog het BIOS nationalparkzentrum bezocht. Een soort nemo-achtig museum. Je kon van alles bekijken onder de microscoop, etc. Daarna op het terras nog even wat gedronken, en om 15.00uur terug naar het hotel voor de Kuche! Hier hebben we tot 17.00 uur op het terras gezeten, ongelofelijk, zo lekker, en zo warm!

Weer een geweldige dag gehad, met wederom goed weer! We treffen het echt! We genieten ook echt, dit hier is zo’n geweldige omgeving. Tis goed dat we hier 14 dagen hebben, want we hebben nog veel te doen!!

Hotel is goed,kamers ok, eten goed, personeel wat minder enthousiast, maar de omgeving maakt dat alles weer goed! Al met al, toch een goeie gok. want dat blijft het natuurlijk altijd, als je een vakantie boekt voor 14 dagen op 1 plek!