Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van rob en francien - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

07 September 2012 | Nederland, Nederland

Wat is vakantie toch leuk. Alleen de voorpret al. Het is een heerlijk idee, dat we alles nog te goed hebben.De vakantiestemmingn is sinds 24 augustus bekend. En sinds die tijd ben ik bezig met de kleine voorbereidingen. Aangevraagde folder over Karinthie zijn in huis, Boeken over Karinthie gehaald bij de bibliotheek. Hierdoor komen we altijd echt in de stemming. Al bij ANWB geweest voor oostenrijk-sticker en route kaarten.
De koffers staan al voor het grijjpen, en de e-reader ligt ook al klaar.
Maar we moeten nog ff geduld hebben, maar..................tis zo dinsdag 11 september! Dan vertrekken wij!
Als ik het goed begrepen heb, dan hebben we in Mallnitz zeker internet, dus dan kan ik weer onze reisverslagen posten.Voor ons zelf is dat ook leuk, zo kunnen we nog eens terug te kijken op onze vakantie!

• 07 September 2012 - 12:01

Colinda:

Prettige vakantie!!!

• 07 September 2012 - 13:44

Pa En Ma.:

Nu nog een keer en nu zal het wel goed gaan.
    Leuk hoor,weer nieuwsbrieven. Dat geeft de avonden altijd weer iets extra's. En nu maar hopen op internet.
    Geniet maar vast van de voorpret.