dag 1 - Reisverslag uit Zusmarshausen, Duitsland van rob en francien - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Zusmarshausen, Duitsland van rob en francien - WaarBenJij.nu

dag 1

Blijf op de hoogte en volg rob en francien

11 September 2012 | Duitsland, Zusmarshausen

Vanochtend was het dan zover, het vertrek richting Oostenrijk. We zijn om 6 uur vertrokken, hebben heerlijk op ons gemak gereden, regelmatig een tussenstop gedaan. Het weer begon wat somber, maar later op de dag, werd het alleen maar beter;droger, zonniger en best heel warm.
Om 15.00 uur, na ongeveer 700 km, zijn we aangekomen in Zusmarshausen, bij hotel Krone. Gelegenheid voor een biertje was er toen nog niet, dus toen toch nog maar even naar de biertuin gelopen (dit zat bij het Hotel, waar bij vorige jaar waren geweest). Om 17.00 uur nog even bij ons Hotel op het terras gezeten, in afwachting van een flinke omweersbui; er was nl een hele donkere lucht, een koude heftige wind, maarreh.............de bui ging gelukkig langs ons heen.
Later heerlijk in het hotel gegegeten.
En nu lekker nog een filmpje kijken, en op tijd naar bed. Want na zo lange dag, verwacht ik niet, dat het een latertje gaat worden!
En morgen richting Mallnitz!!!!

• 12 September 2012 - 11:20

Pa En Ma:

Hebben we toch bericht van jullie!!!!. We hebben gisteren niet gekeken want de laptop staakte,maar vanmorgen de mini op gestart en ja,hoor,nieuws.
    Voor vandaag alvast een goede reis gewenst en geniet maar fijn.
    Tot de vgl. nieuws brief. Liefs van ons.

• 16 September 2012 - 17:01

Wim: